A Pannon Archív Dokumentumkezelő Kft. 2005-ben alakult. A cég létrehozásának célja az volt, hogy betöltse a dokumentumkezelés piacán kialakult űrt, amely a hagyományosan irattárolással foglalkozó cégek és az elektronikus dokumentumkezelő rendszereket (szoftver) fejlesztő cégek között kialakult. 
Már a megalakulást követő évben érzékeltük, hogy jelentős igény van a dokumentumkezeléshez kapcsolódó szolgáltatások (elsősorban iratrendezés, iratselejtezés, tömeges iratdigitalizálás) nyújtására.

Talán, szerénytelenség nélkül kijelenthetjük, az elmúlt években végzett munkáink összetettsége és nagyságrendje alapján mára a magyar iratrendezési piac egyik meghatározó szereplőjévé váltunk.

Cégünk dinamikusan bővül. Iratkezelési, rendszerszervezői szakértőink mellett állandó operátori (szkennelés, adatrögzítés), irattárosi, iratrendezői, irattárolási és szállítási kapacitással rendelkezünk.