A Pannon Archív Dokumentumkezelő Kft. magyar vállalkozás.  A cég tulajdonosai és vezetői több mint tíz éve a dokumentumkezelés és az informatika különböző területein dolgoznak. Jól ismerik mind a hagyományos, mind az elektronikus dokumentumkezelés problémáit. A Pannon Archív Kft. gyakran dolgozik szakértői, tanácsadói szerepkörben (iratkezelési folyamatok átvilágítása; megvalósíthatósági tanulmányok, elemzések, szabályzatok, irattári tervek készítése, stb.)

 

 Az elmúlt években Megrendelőink elsősorban iratrendezési, iratselejtezési, levéltári átadási munkákkal bíztak meg. Gyakran látunk el irattár üzemeltetési feladatokat is. Bér irattárolási kapacitásunkat is jelentősen növeltük. Külön kiemeljük az államigazgatási területen felhalmozott szakértelmünket és tapasztalatunkat.

Megrendeléseink jelentős részét teszik ki az állami (önkormányzatok, minisztériumok, háttérintézmények, nonprofit állami vállalatok) megrendelések.

Büszkék vagyunk a levéltárakkal kialakított szoros szakmai kapcsolatainkra.

A Pannon Archív Dokumentumkezelő Kft. 2005-ben alakult. A cég létrehozásának célja az volt, hogy betöltse a dokumentumkezelés piacán kialakult űrt, amely a hagyományosan irattárolással foglalkozó cégek és az elektronikus dokumentumkezelő rendszereket (szoftver) fejlesztő cégek között kialakult. 
Már a megalakulást követő évben érzékeltük, hogy jelentős igény van a dokumentumkezeléshez kapcsolódó szolgáltatások (elsősorban iratrendezés, iratselejtezés, tömeges iratdigitalizálás) nyújtására.

Talán, szerénytelenség nélkül kijelenthetjük, az elmúlt években végzett munkáink összetettsége és nagyságrendje alapján mára a magyar iratrendezési piac egyik meghatározó szereplőjévé váltunk.

Cégünk dinamikusan bővül. Iratkezelési, rendszerszervezői szakértőink mellett állandó operátori (szkennelés, adatrögzítés), irattárosi, iratrendezői, irattárolási és szállítási kapacitással rendelkezünk.